niedziela, 17 marca 2013

Informacja !

No siema. Nie będę się tu rozpisywać, przejdę do tematu. Nie wiem czy wicie, ale planuję niedługo zakończyć to opowiadanie. Nie piszę już tego z taką przyjemnością, jak wcześniej. Nie lubię nowej Lily, którą stworzyłam. Brakuje mi starej. Ale już nie mogę do tego wrócić. Niestety. Nie mogę też wiecznie ciągnąć tego opowiadania, bo w końcu i tak wam się znudzi. Długo już to piszę, ponad rok. Kiedyś trzeba przecież skończyć, nie?
I w sumie znów odbiegam od tematu.
Nie kończę jeszcze tego, przez jakiś czas będę zamieszczała dalej rozdziały, bo to jeszcze nie koniec historii. Chciałam tylko was powiadomić, że założyłam nowy blog. Nie musicie, ale miło by mi było, gdybyś chociaż zajrzeli :).

http://systematyczny-chaos.blogspot.com/


1 komentarz:

  1. szkoda że kończysz, ale to twoja decyzja ja będę czytać nowy blog z przyjemnością. :)

    czekoladowe-love-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń