poniedziałek, 15 października 2012

Informacja !

Tak na wstępie to wielkie przepraszam. Na prawdę. Nie chciałam żeby to tak się potoczyło, no ale tak się potoczyło. Jestem z wami już długo jeśli chodzi o ten blog. No ale nic nie trwa wiecznie i zawsze trzeba coś zakończyć. Pewnie już się domyślacie jaki jest cel tej mojej informacji. NIE DAM RADY DALEJ PROWADZIĆ TEGO OPOWIADANIA. Brak pomysłu. brak weny jeśli chodzi o to opowiadanie. Kto wiem, może kiedyś wrócę do pisania tej historii ale póki co ZAWIESZAM na czas nieokreślony. Mam nadzieję, że nie zabijecie mnie za to. I mam też nadzieje, że nie zanudziłam was tymi moimi marnymi rozdziałami. Muszę przyznać, że było to moje najlepsze opowiadanie. Najwięcej osiągnęłam. I każde moje kolejne chyba nie będzie tak dobre jak to. Ale wiecie czemu było dobre? Bo miałam was. To wy dawaliście mi taką nadzieję, że jednak to ktoś czyta, że komuś się podoba. Dziękuję wam za to. Byliście najlepszymi czytaczami jakich kiedykolwiek miałam. Mam nadzieję, że mnie nie zapomnicie, bo ja was nigdy <3. Zawiodłam, wiem. Za co OGROMNE PRZEPRASZAM!

JEŚLI KTOŚ BYŁBY ZAINTERESOWANY TO ZAPRASZAM NA MOJE NOWY OPOWIADANIE: DEFINICJA CIERPIENIA ! SERIO BYŁOBY MI MIŁO JAKBYŚCIE ODWIEDZILI.

jeszcze raz przepraszam..

1 komentarz:

  1. Ojej, ojej. Przede wszystkim czuję się głupio, że dopiero teraz wchodzę na twój nowy blog, ale wcześniej po prostu o nim nie wiedziałam. :c
    Co do zawieszenia... oczywiście jest mi przykro, ale sama piszę opowiadania i wiem jakie to uczucie niemocy i totalnego braku pomysłów. Jeśli uważasz, że zawiecha to dobry pomysł to nie przejmuj się. :) Kiedy wróci wena i ty wrócisz, a ja będę czekać.
    Pozdrawiam. :*
    Sherry.

    OdpowiedzUsuń