środa, 2 maja 2012

Informacja !

Hej , to znowu ja :D . Piszę to ponieważ muszę się was o coś zapytać . Dziś pod 17 rozdziałem były komentarze typu 'Lily ma być z Harrym ; Niech Zayn jej nie wybacza' etc .. Haha tylko on nie ma jej co wybaczać , przecież go nie zdradziła xd . No ale dobra .. nie o to mi tu chodzi xd . Zaczynam poważnie zastanawiać się nad tym czy Lily ma być z Zaynem . Wasze zdanie się dla mnie liczy . Co prawda mam już zaplanowane całe opowiadanie . Ale jeśli tak bardzo chcecie aby to Harry był z Lily , zmienię plany . Oczywiście od razu mówię , że wtedy musielibyście mi dać trochę czasu abym sobie na nowo wymyśliła co ma się po kolei dziać . Uprzedzam , że opowiadanie mogłoby być krótsze . Ale mam też zamiar założyć nowe :) Jeśli już mowa o moich planach tym razem związanych z opowiadaniem , to Harry miał umrzeć . I to niedługo . Dajcie znać co o tym myślicie , chcę wiedzieć czy Lily ma być z Zaynem czy z Harrym . Poczekam do jutra i zobaczę ile komentarzy jest za tym aby była z Harrym a ile przeciw .
Tak przy okazji , dziękuję za wszystkie komentarze i tyle wyświetleń <3 !

15 komentarzy:

  1. według mnie powinna byc z Zaynem

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chcesz uśmiercić Harrego nie mam nic przeciwko.
    Chcę tylko, żeby Lily ze swoim dzieckiem była szczęśliwa, cała i zdrowa :)
    A co do Zayna, jeżeli Harry zginie to może zaopiekować się Lily i swoim dzieckiem.
    Zostawiam decyzję Tobie i czekam na ciąg dalszy jej życia
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała,żeby była z Zaynem <3 Ale decyzję zostawiam tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ONA MA BYĆ Z ZAYNEM, KONIEC KROPKA ;D .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolałabym żeby była z Zayn'em. Zaraz się popłaczę. Chcesz zabić Harry'ego. Dobra muszę się ogarnąć. X D Jeśli już go ukatrupisz, czego nie chce ale mniejsza o to to niech Zayn się nimi zaopiekuje. < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. no lepiej jak z zaynem mnie sie podoba tak \jak jest pliis niczego nie zmieniaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Zaynem, proszę, bo się rozpłaczę! ; ((

    OdpowiedzUsuń
  8. Ona ma być z Zayn'em, ale zrób to tak żeby na początku nie chciał tego dziecka ale później zmieni zdanie^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zabijaj Harre'go.!! Proszę cię

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zgadzam z Anonimowy: Klaudia. :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lilu ma być z Zaynem<3
    A Harry ma nie umierać.
    Niech się zakocha w siostrze kogoś tam.
    Albo niech Lily ma siostrę i niech Harry się w niej zakocha.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już masz takie plany to niech Harry umrze a dziecko Zayna i Lili niech się nazywa Harry tak po wujku przecież on się nią opiekowal i to by było wspaniale. Najlepiej nie ziemniaj swoich planow.! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz co ... Nie zabijaj Loczka ...
    Czekam na Rozdział

    OdpowiedzUsuń