wtorek, 1 maja 2012

16 . Ja mam swoje życie , moje życie to mój problem .

Harry nie odpuścił . Musiał potwierdzić swoje zdanie i w tym celu zabrał mnie do apteki . Od kilkunastu minut szuka odpowiedniego testu ciążowego . Ja nie mam nic do ukrycia , jestem gotowa nawet pójść do lekarza . Wiem , że nie jestem w ciąży .
Paparazzi od dłuższego czasu robią nam zdjęcia . Wyobrażam sobie jakie tematy będą na pierwszych stronach gazet . Harry mało się tym przejmuje , podobnie jak ja . Cieszę się , że w końcu się dogadaliśmy i znowu możemy być przyjaciółmi .
- Ten ! - krzyknął Harry i pociągnął mnie za rękę w stronę kasy .
- Debilu , mówiłam ci , że nie jestem w ciąży . - znowu zaczęłam się śmiać.
- Zobaczymy jak zrobisz ten test .
- Ehhh ... proszę bardzo . - westchnęłam .
Po godzinie byliśmy już w moim mieszkaniu . Jak obiecałam tak zrobiłam . Poszłam do łazienki i zaczęłam czytać instrukcję , bo nie maiłam pojęcia jak tego użyć .
Po skończeniu usiadłam na pralkę i zaczęłam cierpliwie czekać na wynik . Ten czas strasznie się dłużył . Gdy w końcu minęło te parę minut chwyciłam za test i z lekkim strachem odczytałam wynik .
- Hmm .. niebieskie . - powiedziałam sama do siebie . - Harry ! - krzyknęłam i otworzyłam łazienkę , w której obecnie przebywałam .
- Tak ? - loczek momentalnie pojawił się w pomieszczeniu .
- Nie jestem w ciąży . - powiedziałam z wielkim bananem na twarzy .
- Niemożliwe ! - wyrwał mi test z rąk i zaczął go oglądać .
- A jednak . - zaśmiałam się i poszłam do salonu . - Za to , że ja miałam rację idziemy dziś na wielką pizzę . Ale ty płacisz .
- No i widzisz ! Jesz więcej od Nialla , masz humorki i dziwnie się zachowujesz . Ten głupi test się pomylił ! Na pewno jesteś w ciąży ! - zaczął krzyczeć . - Idziemy do lekarza . - wstał z kanapy i pociągnął mnie za rękę .
- No na pewno . - powiedziałam z ironią i puściłam jego dłoń .
- Zaraz wracam . - oznajmił .

HARRY :

- Styles idioto , gdzie idziesz ?! - krzyknęła lecz zignorowałem ją .
Wybiegłem z budynku i szybkim krokiem skierowałem się w stronę apteki . Z kieszeni wyjąłem iPhona i wybrałem numer Gemmy - mojej siostry . Po paru sygnałach odebrała .
- Cześć .
- O , cześć braciszku . Co tam ?
- Nie mam czasu na rozmowy , przepraszam .
- Coś się stało ? - spytała lekko zdenerwowana .
- Pamiętasz jak kiedyś myślałaś , że jesteś w ciąży i zrobiłaś test , który potem znalazłem w łazience ?
- Pamiętam .
- Wyszedł pozytywny , prawda ?
- Prawda ale nie byłam w ciąży .
- Czyli testy mogą się mylić ?
- Nie wykluczone .. ale Harry czekaj ! Po co ci to ?
Nie odpowiedziałem jej . Rozłączyłam się i schowałem telefon do kieszeni . Gdy byłem już w aptece szybko znalazłem test i kupiłem go . Po chwili byłem z powrotem na ulicy , gdzie znajdował się blok , w którym mieszkała Lily . Szybko pobiegłem schodami na piąte piętro i znalazłem się przed drzwiami mieszkania . Bez pukania wszedłem do środka . Dziewczyna siedziała przed telewizorem i jadła loda czekoladowego .
- Mam ! - krzyknąłem rzucając obok niej test ciążowy .
- Mówiłam ci już coś na ten temat . - przewróciła oczami i wróciła do oglądania jakiegoś polskiego filmu , który podejrzewam włączyła na DVD.
- Co to za badziewie ? - spytałem patrząc w telewizor .
- Nie badziewie tylko 'Chłopaki nie płaczą' . Temu muszę przyznać rację . - wskazała na jakiegoś chłopaka w filmie . - Trzeba się wyluzować .
- Dobra Lily , nie zmieniaj tematu . - pociągnąłem ją za rękę a ona nadal wpatrzona w telewizor nie przestawała jeść loda .
- On będzie moim mężem ! - krzyknęła , gdy jakiś koleś w filmie zaczął mówić 'Życia nie oszukam ... Jestem synem króla sedesów . To wysoko postawiona poprzeczka ' .
Właściwie nie wiem czemu była nim taka zafascynowana . Nic nie zrozumiałem z tego co mówił , ale podejrzewam , że nic sensownego .
- Ale po co ty mnie ciągniesz do łazienki ? - spytała z lekko przerażoną miną . - Jak chcesz mnie zgwałcić , to mógłbyś zrobić to u mnie w pokoju . Byłoby nam wygodniej .
- Co ? - zatrzymałem się i spojrzałem na nią jak na idiotkę . - Idź zrobić ten test . - podałem jej do ręki prostokątne pudełko i popchnąłem ją lekko w kierunku łazienki .
- Czy ty masz zamiar cały życie być moją niańką ? Nie lepiej ci gwiazdorzyć w tym waszym spedalonym boysbandzie ?
- Uważaj na słowa mała .
- Pff ... małego to możesz ty mieć w spodniach . Zresztą jestem starsza od ciebie .
- Dobra idź rób ten test !
- A co jeśli tego nie zrobię ? - spytała z dziwnym uśmieszkiem .
- Zrobisz , zrobisz . - powiedziałem i zamknąłem drzwi .
Zaśmiałem się cicho i usiadłem na fotelu obok drzwi do łazienki . Cierpliwie czekałem na Lily ale czas niemiłosiernie się dłużył . Właściwie nie wiem po co kazałem jej zrobić ten test , skoro wiedziałem , że jest w ciąży . Chyba po prostu chciałem aby ona się o tym przekonała .
Drzwi od łazienki się otworzyły a w nich ustała zadowolona Lily . Czekałem na jakąś odpowiedź ale ona nic nie mówiła .
- I ?
- A okay . - uśmiechnęła się . - Chcesz herbaty ? - spytała i udała się w kierunku kuchni .
Byłem w lekkim szoku . Dałbym sobie rękę uciąć , że jest w ciąży a tu się okazuje , że jednak nie . Kolejny raz zrobiłem z siebie idiotę .
Poszedłem do kuchni , gdzie krzątała się brunetka . Była uśmiechnięta jak nigdy . W pewnym momencie talerzyk upadł jej na ziemię . Lily ukucnęła i zaczęła zbierać szkła a uśmiech momentalnie znikł jej z twarzy . Wyglądała na wystraszoną , ręce trzęsły jej się a po policzku spłynęła pojedyncza łza . Nie bardzo wiedziałem o co chodzi , przecież to tylko talerz .
Podszedłem do niej i chwyciłem jej podbródek .
- Co się stało ? - spytałem ocierając jej łzy .
- Okłamałam cię .
- W sensie ?
- Ten test wyszedł pozytywny . Jestem w ciąży .


Od Autorki :
No i wszystko jasne xd . Lily w ciąży o.o dziwnie mi to brzmi ;pp .
postanowiłam , że będę dodawała rozdziały jak pod postem będzie 10 komentarzy <3 !
I sorry za te słowa 'spedalony boysband' ja wcale tak nie uważam ! ;D


13 komentarzy:

  1. GENIALNE <3 uzalezniłam sie od tego love ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. boże kocham too :D:D zajebiście piszesz! :D:D <3 czekam na nn :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle świetny rozdział ;* Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. ; * Czekam z niecierpliwością na następny. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski <3 No no,i jest w ciąży ;D Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest genialnee :D Dziewczyno, ale ty masz talent < 3 Oby tak dalej. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby byłą z Zaynem i jak Zayn sie dowie to do niej wróci.(pf..marzernia).Bosko piszesz! Spedalony bosbend hahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa jaram się :) genialne ! niech bedzie z zyanem czekam na kolejne
    http://69-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Awwwww ;3 Świetne cudne jejku masz wielki talent ;-)
    Jest świetny czekam na nexta. Ale myśle że dodawanie za 10 kom to zły pomysł bo więszość nie ma konta ;-) Bomba ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie.! ;**
    Czekam na następny.:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Aham miło ... A jednak jest w ciąży ... Hah ... I ten Harry ... Tyko z kim ???

    Zapraszam do siebie
    http://n-i-e-n-o-r-m-a-l-n-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie, zapraszamy do nas :)
    http://my--story-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umiem się doczekać na następne ! Zakochałam się w twoich opowiadaniach ! Zapraszam do mnie :
    http://madeinparadise1d.blogspot.com/
    i...
    http://fashion-is-my-inspiration-psychiczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń