piątek, 27 kwietnia 2012

14 . To co było między nami wciąż jest i wciąż jest ważne .

- Mogę ? - spytałam wychylając głowę zza drzwi .
- Tak .
- Chciałam pogadać . Wyłączysz na chwilkę ? - powiedziałam a Harry posłusznie wyłączył twitcama .
- A więc ? - wstał z łóżka i podszedł do mnie .
- Zachowuj się w stosunku do mnie normalnie . Byliśmy tylko przyjaciółmi . Czy nie może być tak jak kiedyś ?
- A pamiętasz jak było kiedyś ? W szkole i przy innych , przyjaciele a gdy byliśmy sami , to wyglądało całkiem inaczej .
- Tak , pamiętam . Ale po co do tego wracać ? Zacznijmy wszystko od nowa .
- Ja nie potrafię . - powiedział stanowczo i zaczął zbliżać się do mnie .
Cofałam się do tyłu ale w końcu natknęła się na ścianę . On nadal szedł w moją stronę . Bałam się tego co ma zamiar zrobić . Jedną ręką oparł się o ścianę a drugą poprawił moją grzywkę . Lekko musnął moje usta , co wywołało u mnie przyjemny dreszcz . Pogłębiłam pocałunek . Zaczęliśmy się namiętnie całować . Mało brakowało a wylądowalibyśmy w łóżku . Na szczęście potrafiłam się powstrzymać . Wiedziałam jak daleko mogę się posunąć . Znałam swoją granicę . Kochałam Zayna i nie chciałam go stracić .
Odepchnąłem Harrego i bez słowa wybiegłam z pokoju . Łzy płynęły mi po policzkach , nie chciałam aby ktokolwiek to widział . Oparłam się o ścianę na korytarzu i zsunęłam się po niej na ziemię . Schowałam twarz w dłonie , łzy nie przestawały mi napływać do oczu . Nie wiem czemu tak zareagowałam . To był impuls , chwila słabości . Przecież byliśmy razem tak blisko , wszystko było pięknie . I wszystko za szybko się skończyło .. Ale nie chcę do tego wracać . Po co kolejny raz rozdrapywać starte rany .
Otarłam łzy i poszłam do pokoju mojego i Malika .
- I co udało się ? - spytał gdy byłam już w środku .
- Tak . Dogadaliśmy się . - skłamał uśmiechając się do niego tak jak gdyby nigdy nic się nie stało .
- Cieszę się . - odwzajemnił uśmiech i mocno mnie przytulił .

NASTĘPNY DZIEŃ:


Obudziłam się a Zayna jak zwykle nie było obok mnie . Ostatnio coraz częściej wstaje wcześniej . Nie wiem czy mam się cieszyć z tego czy nie . Dziś wyjątkowo miałam zły humor . Wszystko mnie bolało i byłam wściekał na cały świat , nawet nie wiem dlaczego .
Mój piękny poranek przerwał trzask drzwi .
- A zamknąć po prostu nie można ? - krzyknęłam nie odrywając głowy od poduszki .
- Co to kurwa ?! Kiedy miałaś czas się z nim jebać ?! - Malik rzucił czymś we mnie . Przeniosłam się z pozycji lezącej do siedzącej i zaczęłam szukać wzrokiem tego przedmiotu . To była gazeta . Wzięłam ją do ręki i zaczęłam czytać artykuł na pierwszej stronie .
"Nowa dziewczyna Zayna już zdążyła go zdradzić ! - Jak donoszą strony plotkarskie w internecie Lilianna Dapper , dziewczyna Zayna Malika z One Direction zdradziła go z Harrym Stylesem ! Prawdopodobnie przed całym zajściem Harry robił twitcama i nie wyłączył go . Ich namiętny pocałunek dokładnie widać na nagraniu . Jednak nikt nie wie co było dalej , ponieważ komputer upadł na ziemię . Wszystko wskazuje na to , że nie zakończyło się to pocałunkiem . Co na to Zayn ? Ostatnio nie miał szczęścia w miłości . Kolejny zawód , jak on daje sobie radę ? Lilianna , jak twierdzą Directioners nie zasługuje na Zayna ani na żadnego z One Direction " . Na koniec tego reportażu widniało zdjęcie , gdzie Harry leży na mnie podczas gdy namiętnie się całowaliśmy . Ale przecież nic więcej się nie stało . To wszystko przez Stylesa , miał wyłączyć tego twitcama ! A może specjalnie tego nie zrobił ?
Malik nawet nie chciał słuchać moich wyjaśnień . Zamknął się w łazience . Ja bez dłuższego postanowienia wygramoliłam się z łóżka i pobiegłam do pokoju Harrego i Nialla . Weszłam bez pukania . Horana nie było a  Harry stał na balkonie . Podbiegłam do niego i zaczęłam bić go pięściami w jego nagą klatkę piersiową .
- Czemu mi to robisz ?! Po co cię poznałam ?! Wszystko niszczysz ! Taki miałeś cel ?! Gratuluję udało ci się !!
- Uspokój się ! - chwycił moje nadgarstki i spojrzał mi głęboko w oczy .
- Jak mam być spokojna . - wyszeptałam dławiąc się łzami . - Straciłam miłość swojego życia .
- Też kiedyś ją straciłem . I nadal mam nadzieję , że odzyskam .
- Rozmawialiśmy już o tym . Ja kocham Zayna .
- A ja ciebie . I co na to poradzisz ? To jest silniejsze ode mnie , przepraszam .
Nie miałam siły na nic . Straciłam Zayna , Harry wyznaje mi miłość .. Totalny burdel we łbie .
- Specjalnie to zrobiłeś . Specjalnie nie wyłączyłeś tego pieprzonego twitcama . Zaplanowałeś to . Jak mogłeś ?! Wiedziałeś , że mi na nim zależy ! - łzy ponownie napłynęły mi do oczu . - Nienawidzę cię . - wybiegłam z pokoju trzaskając drzwiami . Nie byłam w stanie określić jak się czuję . To wszytko mnie przerastało . Miałam nadzieję , że to wszystko okaże się snem . Że obudzę się w ramionach Zayna i będę mogła powiedzieć jak bardzo go kocham a on jak zwykle mocno mnie przytuli i szepnie to samo do ucha . Świadomość , że już nigdy nie doznam tego stanu bolała najbardziej .


Od Autorki :
Trochę za dużo wydarzeń w tym rozdziale . Mogłam to rozpracować inaczej .. no ale dobra niech tak pozostanie xd . Dajcie znać co o tym myślicie .
Zachęcam was do czytania bloga jednej z obserwatorek mojego opowiadania : http://life-of-one-direction.blogspot.com/ mam nadzieję , że przypadnie wam do gustu xx .

10 komentarzy:

  1. łoooo ile sie dzieje ! xd kurde czekam na nastepny!
    http://69-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ... :D

    Zapraszam do mnie ;p
    http://n-i-e-n-o-r-m-a-l-n-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział ! Masz taki talent, że aż szok ! Zazdroszczę Ci. :D
    Ps. Dziękuję.. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne.!
    Czekam na następny rozdział .:**

    zapraszam . http://anotherxlifexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! O_O
    Na prawdę, opowiadanie jest świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, nadrobiłam 14 rozdziałów i podoba mi się ;d. Co prawda, jakoś nie bardzo lubię kiedy główna bohaterka jest z każdym, ale mam nadzieję, że tutaj skończy się na Zaynie ;P. Więc końcówka rozjebała mi mózg , ale to jest właśnie fajnie, że się tego nie spodziewałam ;d. Podsumowując to znalazłam jeszcze fajną piosenkę :D. Biorę bloga do obserwowanych i czekam na nowy ;D. *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest świetne.! pisz dalej i to szybko bo to wciąga.! Czekam na następny rozdział . : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny rozdział ;D Czekam na następny ;)
    Zapraszam do mnie . http://samemistakesxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ej.! Tak nie wolno. Lily ma być z Zaynem, noo.! :D
    Rozdział przecudny. :)
    Czekam na next'a. :D

    OdpowiedzUsuń